Hi peeps! Welcome to Miss Infinity Blog :) What was mean by INFINITY? Its bring the most greatest amount of the world. Soo, that was me ♥ Hehee, this is the story of my life. Do read & Follow. And, I'll follow you back. InsyaAllah. Lots of love from me : Ezzy Infinity :)

PMR PMR PMR !

ahaa, cunn! hari neh result PMR keluar kan kan, haa. amacam, Ex PMR Candidates? mesti cuaak kan nak tahu result korang, huhuu. pape pun, as a blogger. wish you luck yaww (y) haha, bukan aku pon yg amek result PMR, so berani la cakap kan. heheww, especially, to my brother laaa. tak kira la kau dapat apa pun, kau tetap the best! sebab, kau adek aku. haha xxD mummy aku selalu cakap neh tau, gagal sekali tak bermaksud gagal selamanya kan kan. heee~

korang baru PMR, watlekk watpeace. yg aku neh, SPM kot. penentu masa depan, walaowehh! hope sangat dapat result yg menyenangkan hati mak bapak! sebab, da dua kali aku kecewakan dyorang. tak mahu untuk kali ketiga, huhu :'/ yg penting, aku dah usaha sehabes baek. selebehnyaa, aku serah kan dekat Yang Maha Kuasa la kan. kalau aku jadik tuhan, memang dah aku bg korang semua dapat straight A's. HAHA :) sukaa korang eaa, #atoto, muaaaaaccch! kiss sikit meh :8 huu. result aku kuar dalam bulan March next year, fuhh. nampak je macam lambat lg, tapi. pejam celik pejam celik, esok da kuar. huwaaaa~ nak meraung dulu mehh c(:


hew hew~ neh untuk korang budak PMR! good luck lepas dah dapat result neh k, hope korang nampak hala tuju korang lepas neh. selalu la mintak pada yg satu, InsyaAllah dy tolong kita :) btw, cantek kan helmet tuu. haha, k korang. Byeeee~ 



Thanks sudi baca yaa sayang! (◦'⌣'◦)